2009. szeptember 14., hétfő

Sok evés, sok sport, kevés plusz súly

Ugyan még az elfogadható ingadozás határán van, de ma reggel 54,2kg volt a súlyom, ami fél kilóval több, mint pénteken.
Ezt én annak tudom be, hogy nagyon sokat ettem a hétvégén. Rengeteget mozogtunk és ehhez kellett az energia, én pedig nem fogtam vissza magam.
Persze az édességeket igyekeztem kerülni, cukros italokat nem ittam és este sem ettem semmi szénhidrátot. Ellenben a délután 5-kor benyomott szendvicsek megtették hatásukat.
Persze lehet most csak az érződik a súlyomon, hogy máskor előző nap már nem nagyon eszek, most pedig még bennem volt a tegnap délután és este fogyasztott étel.
Meglátjuk mi lesz holnap. A rövid távú célom most az, hogy péntekig újabb negatív csúcsot döntsek és 53,7 kg alatt mérlegeljek.
Sokan nem olvasnak, de aki mégis annak újra igyekszem hangsúlyozni, hogy fogyókúrám alapja a rendkívül sok és nem megerőltető mozgás. Amihez épp kedvem van azt csinálom. Sok biciklizés, kirándulás, séta. Néha futás, úszás, vagy akár aerobik, vagy valami konditermi bohóckodás.
Szóval semmi megerőltető. Mindig azt és annyit csinálom, amihez és amennyit kedvem van. Ez mostanában átlagban meghaladja a napi 1 órát, igaz ez főleg a hétvégi 2-3 órás kirándulásoknak köszönhető, de hétköznapokon is megvan 40-50 perc mozgás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése