2009. december 8., kedd

Visszaszedett kilók

Jó rég nem írtam és egyben a fogyókúrán is igencsak megakadt. A balesetem és a kórház után még bejelentkeztem, de az óvatos sportolgatás és az étkezések visszaalakulása a megszokott régi ész nélkül habzsoláshoz meghozták a nem várt eredményt és ma reggel 57,4 kg voltam a mérleg szerint.
Ez egyrészt nagyon nem jó, hisz ekkora ingadozás soha nem szerencsés, másrészt sajnos várható volt. A rossz idő és a sérülések miatt a teremben, szobában tornázgatás sokkal kevésbé tetszett, mint a szabadban sportolás és sokkal kevésbé is volt hatásos.
Arra is rájöttem, hogy ha nem vezetem a blogot, akkor a motivációm is kevesebb. Kell ez az anonim kontroll.
Ma azonban úgy döntöttem kezdődik minden előröl, még az ünnepi nagy étkezések szezonja előtt. Ma szabadságon voltam, így kicsit jobban figyeltem az étkezésre és mozogni is kimentem a pocsék időjárás ellenére. Egy kedves ismerősömet beszéltem rá, hogy ha már olyan sokszor hívott, akkor ma kocogjon velem egyet. Ő bírta volna jobban, én is edzettebb vagyok annál, hogy csak fél órát fussak, de így elsőre elég volt ez. Már csak azt kell kibírni, hogy este ne édességet, szénhidrátot egyek. Remélem üres hassal ébredve rögtön kiderül, hogy nem 5,5 kilót, hanem csak 3-4-et szedtem vissza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése