2009. december 9., szerda

Back in business

Ahogy sejtettem a tegnapi mozgás és a mérsékelt esti étkezés meghozta a várt eredményt és kicsit üresebb gyomorral, valamint bő 1 kilóval kevesebbel ébredtem. A súlyom 56,2 kg így reggel, de remélem még pár napig gyorsan fog ez csökkenni és akkor az azt jelentené, hogy nem szedtem olyan sokat vissza, csak a nagy kajálások miatti ideiglenes súlygyarapodásról van szó.
Mindegy is. Újfent visszafogom a szénhidrát bevitelt, főleg délután, este pedig teljesen mellőzöm.
A sport is kezd visszaszivárogni az életembe, szóval back in business...

2 megjegyzés:

  1. 163 cm magas vagyok és nagyjából pár hónapja tudatosult bennem, hogy van némi plussz kiló rajtam is. Én úgy emlékszek magamra aki ugy 48-49 kiló szokott (volt) lenni de amikor a mérlegre rááltam és 57.8-at mutatott rosszul lettem szinte. Nem voltam soha evési zavarokkal küszködő, nálam is csak adottság, hogy vékony khmm voltam nah meg, hogy rendszeresen sportoltam is. Ez megszakadt pár évre, tanulás bulik satöbbi, de most szeretném újrakezdeni és nagyon jó látni, hogy van aki pont hasonló paraméterekkel van megáldva és halad a kitűzött cél felé. Varázsdiétákban nem hiszek, meg önsanyargatásban sem, picit több odafigyelés minden nap... Ha lehet vezesd tovább a blogot, kíváncsi vagyok , hogy mikor meg hogyan sikerül elérned a célt ;) sok sikert én is küzdök az elemekkel meg magammal :P

    VálaszTörlés
  2. Szia, most akadtam rád, igyekeztem amit lehet elolvasni rólad. Kitartást kívánok a fogyásodhoz. Jómagam 162 cm vagyok és most 50 kiló. Nem volt ez mindig így, 33 kilóval voltam nehezebb még 2 éve. Szinte ugyanezeken a stációkón mentem keresztül mint te az utolsó 10 kiló leadásánál és tudod, még mindig úgy érzem lenne miből leadnom. Szerintem ez sose fog megváltozni. Mindenesetre remélem elérted a célod és boldog vagy! Kitartást örökre :)

    VálaszTörlés