2009. november 2., hétfő

Baleset után újrakezdés

Egy baleset miatt nem csak a blogírásom, de a fogyókúrám is szünetelt. Részben kórházban töltöttem az elmúlt időszakot és a fennmaradó időben is el voltam tiltva a mozgástól. Illetve hát ha nem lettem volna akkor sem mozogtam volna a baleset hatásai miatt.
Szerencsére nincs nagy baj, mondatni már felépültem. Dolgozni is elkezdtem és ha óvatosan is, de a mozgás is visszatér a hétköznapjaimba.
A fogyókúrámnak azonban nem tett jót ez az elmúlt közel 3 hét. Egyrészt ugye nem mozogtam semmit, de annál többet feküdtem. Másrészt az étkezésre sem igazán tudtam figyelni és nem is nagyon akartam. Mindenki jött a szokásos "meg kell erősödnöd" szöveggel, a húslevessel, narancslével és csokikkal. Én pedig úgy voltam vele, hogy valóban a felépülésem az első és bár így utólag egyáltalán nem tűnt vészesnek a dolog feladtam az elveim legtöbbjét.
Az eredmény kicsit elszomorító, hisz ma reggel 54,2kg-t mutatott a mérleg. Hát ha így, hát így. Kezdem előröl a fogyókúrát, igaz 5kg-al kevesebbről indulok, mint nyáron.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése