2013. március 4., hétfő

Újra lefelé tartó súly

Nagyon boldog vagyok, mert az előző posztomban megemlített súlyomhoz képest sokat sikerült leadni. Egy hét alatt talán sok is a fogyás, de árnyalja a képet, hogy a múlt heti egy felfelé kiugró adat volt. Így a most mért 61,7 nem olyan drasztikusan kevés, ráadásul nem koplalással értem el.
Minden áldott nap sikerült legalább 1 órát sportolnom. Részben futás, részben bringázás volt. Hétvégén összesen 4,5 órát tekertem egykori versenygépemen hála a beköszöntő jóidőnek. Kicsit féltem, hogy a nem épp jelenlegi súlyomra méretezett paripámon milyen kiábrándító lesz sokkal lassabban tekerni, mint ahogy sok éve megszoktam, de a pozitív élmények kerültek abszolút túlsúlyba.
A 7 főétkezés közül 6 alkalommal főzeléket ettem feltéttel, a hétvégi sok sportolás mellé megengedett minimális édességen felül semmi "bűnöset" nem ettem. Reggelente sok gyülölcs fogyott, esténként sok saláta és csirkemell. Úgy tűnik ez működik. Csak le kell mondanom a fehér kenyérről, a lazagne után evett aranygaluskáról és az esti pizzázásról.
Előzőekből is jól látszik, hogy nem vagyok egy könnyű eset. Szénhidrátot vagyok képes enni, szénhidráttal. Lehet egykoi sportoló múltamból jön, de ezeket az ételeket imádom legjobban. Viszont most tényleg fedezem fel, hogy elég kicsit engedni az igényekből és egy amúgy finom, de töredék kalóriát tartalmazó étellel is jól lehet lakni.
Egyébként arra rájöttem, hogy szénhidrát bevitelből egy minimális szintet tartani kell, mert egy nagyon kevés szénhidrát beviteles nap végén és még másnap is katasztofálisan rosszul esik sportolni. Ezt el kell kerülnöm a jövőben, mert pár száz kalóriás minimális plusz bevitellel a 7-800 kalóriás sportolást nagyban meg lehet könnyíteni. Az egyenleg pedig a végén negatív lesz.

1 megjegyzés:

  1. Szia, reg nem irtal a blogon. En most talaltam ra. Ha kell egy bajtars, hat itt vagyok, akar napi szinten is irok kommentet es beszamolok, hogy hogyan alakulnak az en dolgaim. Nekem is az alomsulyom 48 kilo. De en alacsonyabb vagyok. 158 cm es jelenleg 52 kilo. Szerintem te tul sokat akarsz fogyni, igen keves az a 48 kilo, ha 163 cm vagy. Kb. 53 kilosan igen csinos lennel. Ne akarj betegesen sovany lenni, csak frusztracio lesz a vege, na meg egy pettyhudt bor. Meg benezek a napokban, ha irsz ujabb bejegyzest, akkor tudom, hogy meg aktualis a dolog. Kitartast es remelem egyutt sikerulni fog!

    VálaszTörlés