2012. március 5., hétfő

Végre áttörés

Újra 60 kg alatt vagyok!
Már két hete stagnált a súlyom, illetve ingadozott 60-61kg között. Nem koplaltam, nem csináltam semmi drasztikusat. Az egyetlen dolog amit tettem, hogy egészségesebb ételeket ettem, a felesleges kalóriákat mellőztem és nem ettem túl magam. No és persze mozogtam, de nekem ez nem megterhelő, mert csak annyit sportoltam, amennyi amúgy is jól esett.

Nagyon úgy tűnt, hogy mindez csak a szinten tartáshoz elég. Ám nem adtam fel és szerencsére szép lassan ez is eredményre vezethet.
Nekem a 2 hetente egy kiló fogyás is bőven megfelelő, ha különösebb nehézségek árán tudom elérni. Márpedig ez most úgy tűnik így megy.
Azt még nem tudom, hogy miért ugrásszerű ez a folyamat. Vagyis a 60-61kg közötti ingadozás után tegnap reggel 59,1 , ma reggel pedig 59,3 voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése