2012. február 27., hétfő

Mit tanultam az elmúlt bő 2 évben?

Megismertem egy csomó olyan ételt, ami segít a fogyókúrabán.
Egészségesebb életmód jegyében a drága, de kis utánajárással nem méregdrága nyírfacukrot vásároljuk. Nagyon lassan fogy, de ami fogy az mégiscsak diétás és egészséges.
A mirelit zöldköret hatalmas felfedezés volt számomra. Nagyon tésztás vagyok. Köret sorrendben nálam a nokedli, a sültkrumpli, tészta, egyéb krumplik, rízs volt és itt szinte véget is ért. Néha menzán bepróbálkoztam a zöldkörettel, de hiányérzetem maradt. Nem volt finom, éhes maradtam és másra vágytam. Nos szerencsére sikerült olyan zöldköretet találnom, amit még szeretek is.
Mirelitből még a hagymakarikákat és a halrudacskákat is felfedeztem.
A banán sem olyan bűnös, mint korábban.

Kifogást találok (gyerek) a jelenlegi súlyomra, ami a blog fénypontját jelentő 51,7kg-hoz mérten valóban csak kifogás. Plusz 10 kiló? Teljesen feladtam az elveimet néha és mindent megengedtem magamnak. Ha fogyni nem tudok (akarok), akkor nem is nézem a másik irányba mennyit haladok. Mennyit hízom. Eszek ami jólesik...

Pont ezért gondoltam, hogy nekem kell a kontroll. Kell a megerősítés és a visszacsatolás.
Örülnék a sok látogatónak és így a remélhetőleg sok hozzászólásnak. Ebben tud valaki segíteni?
Sok-sok sorstársat, vagy akár kárörvendő vékony embert szeretnék itt olvasni! Ez remélem segítene nekem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése