2012. február 27., hétfő

Fogyókúra blog, hízó bloggerrel

Eltelt bő 2 év, született egy kisbabám és bizony bár boldog vagyok, de enyhén szólva kövérkés. Azt mondják asszonyos, de nem érzem jól magam a bőrömben. Újra fogyni szeretnék.
Tán 63kg volt a maximum amit a mérlegem mutatott és még ma reggel is 60,4kg voltam. Ez a 2,5kg mínusz az elmúlt bő 2 hét eredménye.
Igaz azt is tudom, hogy nagyrészt a szénhidrátok elhagyása okozta a súlyveszteséget és a nem degeszre tömött has. Ha ma pizzát vacsoráznék holnap tuti újra 62kg körül ébrednék.

A mozgás természetesen az elmúlt időszakban kevesebb volt, de talán most a tavasz közeledtével újra sikerül kicsit lendületet vennem. Sajnos szoptatni már nem tudok, így kisfiam nem látja kárát a mérsékelt táplálkozásomnak.

No és akkor kicsit a mai napomról:
Reggelit egész normális formában vettem magamhoz, mert kenyeret ettem sajttal és felvágottal. No nem túl sokat, mert ebédre már igen éhes voltam. Ez még nem lett volna gond, de az ebédre fogyasztott zöldbabfőzelék nem igazán telítette el a gyomrom és majdhogynem ebéd óta folyamatosan éhes vagyok.
Felfedeztem a zöld köreteket is, így vacsorára azt fogok enni,valami kis husival, hogy jóllakjak.

Mozgás?! Futok és ha marad a szép idő és nem fúj a szél, akkor kerékpárra pattanok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése