2009. október 5., hétfő

Lóg rajtam a nadrág

Egy hét után van időm megint írni és ez az egy hét nagy rohanással, sok mozgással telt, különösen a tegnapi nap.
Meg is lett az eredménye. Annak ellenére, hogy napközben egész sokat ettem minden nap és még édesség is volt benne, de az esti kajálások kihagyása, vagy visszafogása eredményre vezetett. Persze a sok mozgással együtt.
Ma reggel ugyanis újabb csúcs született, az eddigi legalacsonyabb súlyt mutatta a mérleg: 52,1kg-ot.
Én már nagyon látom magamon, hogy sokat fogytam. 7-7,5kg már igen tetemes és már csak 4kg-ra van a cél. A nadrágjaim lógnak rajtam és bár magamra nézve sehol nem látom egyben ezt a mínusz 7kg-t, de úgy tűnik mindenhonnan fogytam. Fura ez. Ugyanannyira nem látványos a fogyás, mint a hízás. Akivel minden nap találkozok az semmi változást nem lát, mert napról-napra, hétről-hétre minimális változás látszik csak.

1 megjegyzés:

  1. Bizony, ahhoz, hogy észrevegyék rajtad a fogyást, olyanokkal kell találkozni, akik hónapok óta nem láttak... :)

    VálaszTörlés