2009. szeptember 8., kedd

Bulihegyek után

Szinte biztos voltam benne, hogy ezen a hétvégén vagy 2 heti fogyókúrám tettem tönkre. Péntektől, gyakorlatilag hétfő hajnalig folyamatosan buliztunk, születésnapot ünnepeltünk, tortát és sütemények ettünk és ittunk.
Szombat este teljesen elengedtem magam és azon túl is csak arra jutott energiám, hogy este ne zabáljam tele magam és ne igyak cukros löttyöket.
Persze gondoltam ez csak mérsékelni fogja a károkat, hisz a sok torta, sütemény és alkohol mindent hazavág. A nagy vízválasztó aztán a hétfő este volt, hisz hétfő napközbenre már normalizálódott a helyzet és itthon voltam. Buliból elhozott süteményekkel a hűtőben.
Felmerült bennem a most már úgyis mindegy alapon történő sütizabálás, de megálltam, hogy egyek és csak salátát ettem vacsorára.
Ma reggel persze ettől nem vártam csodát, de az mégis megtörtént. 54,3kg nem olyan vészes, mint amire számítottam. Gyakorlatilag semmit nem szedtem vissza a 3 nap alatt, pontosabban csak igen keveset.
Úgy tűnik a hízás sem megy gyorsabban, mint a fogyás. Lehet egy héttel megcsúszik így a fogyókúrám, de nem marad félben és nem fordul visszájára.
Most büszke is vagyok magamra a hétfő estét illetően. Ha a buliban "bűnöztem" is, de a hétköznapokba visszatérve folytattam a diétámat és ennek eredményeképp megmaradtam a jó úton.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése