2009. szeptember 20., vasárnap

Betegség után

Bevállaltam egy hülyeséget múlt héten, minek következtében sikerült megfáznom. Mit nekem a 17-18 fokban még egy jó óra az elázott ruhákban...
Nem jött be és lebetegedtem. Persze az ilyenkor szokásos dolgok jöttek, azaz semmi mozgás és húsleves és egyéb megfázás elleni energiapótlások.
Egész jól átvészeltem az időszakot, mondhatni lábon kihordtam. Szinte csak vaklárma volt az egész, de én belül éreztem, hogy én bizony beteg vagyok és szedtem a szereket, ettem a mézet és a forró fürdőt választottam a sport helyett.
Tudtam, hogy ez a fogyókúrának nem használ, de mit lehetett tenni. Gyorsan meggyógyultam és addig is igyekeztem nem elengedni magam. Az étkezések maradtak ugyanolyanok, mint eddig. Semmi üdítő, semmi esti nagy kajálás, de azért mindez tényleg kiegészült olyanokkal, mint az esti húsleves és a mézes tea.
Ennek eredménye, hogy ma reggel 54,2 kg vagyok. Hát ez van. Abban még bízom, hogy holnap már mozogni fogok és valójában nem híztam, csak a szokásos kihagyott sport utáni plusz 1 kilót mutatja ki a mérleg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése