2012. március 1., csütörtök

Nem megy le egy deka sem

Legutóbbi poszt óta minden reggel mérlegre ugrottam és sorrendben 60,8 - 60,8 - 60,6 kg-t mértem.
Ez a legutóbbi 60,4-hez képest nem túl biztató. Én azért reménykedek, hisz odafigyelek mind az étkezésre, mind a mozgásra. Napi átlag 45 perc egész intenzív sportolás mellé visszafogtam minden bűnös ételt. Még kenyeret is csak keveset eszek, ahogy mindenféle szénhidrátbevitelt mérsékeltem. Édességet, nasit és üdítőt teljesen elfelejtettem. Tán ha egyik reggel kaptam be pár falat maradék sütit.
A mennyiség az, ami változatlan maradt. Igaz a normál menethez képest, mert egyébként képes vagyok túlenni magam. Most viszont eszek, amennyit elégnek gondolok és ott szünetet tartok. Iszok, csinálok valami mást és általában fél óra múlva már el is felejtem, hogy szívesen ettem volna még többet is.
Amit eszek az nagyobb arányban főzelék, ha köretet eszem az saláta, vagy zöld köret amennyire lehet. Ha nem lehet, vagy nagyon nem bírom, akkor rizs, vagy mondjuk rizi-bizi.

Lehet nem tűnik mindez túl intenzívnek, de már korábban is észrevettem, hogy a fogyás nem egyenletes. Remélem egyik nap majd jön egy 0,5-1 kg körüli ugrás lefelé és akkor majd azon a súlyon stagnálgatok egy hétig.
Ezt egy-egy intenzívebben sportolós nap tudja kiváltani, vagy a véletlen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése